ATSAKYMAI Į GAUTUS KLAUSIMUS:

K
Ar visi dantų implantai prigyja?
ADirbant su kokybiškais implantais ir remiantis ilgamete patirtimi, prigyja 96–97% procentai implantų. Jei implantas neprigyja, jis keičiamas nauju. Pacientui tai nekainuoja.
K
Ar po operacijos galėsiu vairuoti?
AJei Jums taikoma sedacija, vairuoti negalėsite – iš klinikos būsite išleistas tik su lydinčiu asmenimi. Jei taikomas vietinis nuskaisminimas, po operacijos galite vairuoti pats.
K
Ar konsultacijai bus reikalinga rentgeno nuotrauka ar kompiuterinė tamograma?
ANaudojame i-CAT 3D kompiuterinę tamogramą, kuri su mažiausia spinduliuotės doze pacientui, gydytojui suteikia didžiausio ryškumo vaizdą diagnozuojant ir ruošiantis burnos ar veido, žandikaulių chirurginėms operacijoms, apatinio smilkininio žandikaulio sąnario, sinusų operacijoms ar dantų implantavimui. Siekiant patogumo pacientams, i-CAT kompiuterinė tamograma Kauno implantologijos centre gali būti padaroma prieš konsultaciją.
K
Iš ko nuspręsti, ar problemas sukelia miego apnėja?
ADažniausi miego apnėjos simptomai:

• pastebimas mieguistumas dieną (hipersomnija);
• garsus knarkimas (būdingas obstrukcinei miego apnėjai);
• artimųjų stebėti kvėpavimo nutrūkimo epizodai miegant;
• staigus nubudimas, lydimas jausmo, jog trūksta oro (būdingesnis centrinei miego apnėjai);
• nubudus juntamas sausumas burnoje, ryklės perštėjimas;
• rytiniai galvos skausmai;
• užmaršumas, nuotaikos svyravimai;
• viršsvoris;
• dažnas kėlimasis naktį šlapintis.

Kiekvienam pacientui gali pasireikšti vienas ar keli iš minėtų simptomų. Atkreipkite dėmesį, jog dažnai artimieji šiuos simptomus pastebi anksčiau nei pacientas.